Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

MCIS Zurich: Answer To Syed Nahar

Setelah mencari beberapa hari....
maka aku telah pun jumpa....
ko gi je kat blog UZAR ni.....
kalo malas sgt ko klik sini...
segala yang terlibat dengan haram...
hukumnya adalah haram....
that's all aku boleh btau...
aku pun da ragu2 dengan keje aku....
banyakla mende shubhah....
ade penah aku dgr Tok Guru nik aziz nye kuliah...
keje kita ni... kalo sampai tinggal solat pun...
dikira xhalal... ishk2...
dimanakah kita skrg ni ye????

kahkahkah...
wassalam...

4 comments:

Anonymous July 3, 2009 at 11:35 PM  

wahaha..menakutkan.

akak aku kata, mmg MCIS belum dapat lesen utk takaful (insurance based on islam style), sebab lesen tu hanya diprovide oleh bank negara tak salah. so far mmg sudah bertahun-tahun MCIS apply, tapi tak pernah dapat, rasanya dah 5 tahun kot. tapi HSBC yg datang dari luar negara hanya memerlukan setahun utk dapat lesen takaful. hahahaha..prosidur nya amat mengambil masa. ish kalau akak aku baca mesti dia bengkekkk..

nahar

WADI July 3, 2009 at 11:44 PM  

tu la pasal... siapa ade org dr mcis yg xpueh ati tu... ntahla weh... dunia2...

SYED NAHAR July 4, 2009 at 9:45 AM  

giler ko..bank mana pun sume ada mende2 nih..even takaful nasional. ntah...aku tak reti sangat. dah tu sila beli kete atau rumah secara cash...sebab nak avoid bank. hahaha..ish jd org delhi la aku. duk dlm khemah.

weh bajet bergambar kat kolam tu dapat jadik cover majalah mangga ke? hahaha..tak pun dewa/hero remaja. (muntah nasik lemakkk)

azman July 6, 2009 at 3:13 AM  

kahkahkah... jgn jeles