Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

lega....

apakah perasaan ini semnanya...
even aku still dlm masalah...
aku still dgn utang yg x abeh2 n 'makin bertambah'...
tapi aku rasa lega sekarang...
semnanya apakah bebanan yang aku dok tanggung selama ni???

w/pun sekarang aku da kembali membujang...
aku still boleh ceria n happy...
keje aku blh jalan mcm ms mula2 aku keje dulu...
cuma mengulor sket2 je...

tq pada sesape yg telah doakan ketenangan ni...
syukur-ku pada tuhan kerna telah bukak hati yg buta ni...
tq mak ayah sebab masih bg sokongan pada anakmu ni...
btullah kata mak ayah aku...
macammana becinta pun kalo da sampai lupa diri...
ketenangan tu xkan wujud...
blk2 mak ayah jugakla cinta pertama aku di dunia ni...

i love ma mom n dad...
kahkahkah....



0 comments: