Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

malas...........

setelah beberapa hari....
aku masih sama...
xdpt nk terima hakikat ini....
ntahla..
i'm a loser...
n always be....
seperti biasa, selepas pergaduhan besar...
berlaku perpisahan....
perpisahan tu pulak ada bersama bebanan utang lg...
dahtu... masalah2 lampau....
lagi dtg nk mencengkam aku...
owh dunia...
ni la balasannya kot...
aku da xleh nk pk dah...
palaotak yg dok serabut sblm ni...
ada gak yg dok kdg2 tambah serabut...
kadang dia yg tolong ringkai serabut tu....
now aku sorg2...
kalo la bunuh diri tu syurga jaminannya...
aku xsanggup dah nk hidup dgn hukuman ni...
Ya Allah... berilah kekuatan...
berilah kemudahan....
apa lagi yg aku mampu buat...
aku da terlalu tepu utk pk...
aku da terlalu buntu untuk buat yg elok...


kahkahkah....
inilah dunia.....

0 comments: