Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

api.....

kahkahkah...
tengok pada tajuknye....
macamla best sgt...
semnanya nk crite pasal dinner malam ni...
mak aih, tadi blk drpd keje yang memenatkan...
cewah.. (padehal keje sampai kol 5 je, saja gatal malas nk balik umah)
sebelom kona masuk ke umah...
aku kona la pi kedai kegemaran student2 cni..
aku pun yg da ditahap bersamamu ni pun...
pi la join... (tingat jaman muda2 dulu)
makcik yg jaga kedai ni makaih...
pokek gilo nogoghi dio...
sampai xpaham den kadang2...
situ rupa2nya ada menu ikan keli malam2 ni...
dulu aku xminat sangat...
semenjak aku dok berpeleseran di parit raja...
jadi berminat lak kat ikan ni...

ni ikan yg bakal dimasak

ni nak cita psl api ni...
aku pun da tingin, mintak la msk sambal ikan keli...
menyelerakan n x lupa ada sambal tempoyak...
yang tu penaik selera, xdak pun blh je mkan...
tapi kalo ada, mau 3 4 pinggan aku sentap...

ni la penyiksa perutku.... cukup pantang nih

balik umah aku pun makan la
dengan bestnya...
dok dlm ekon letak la atas meja jepun yg kenek ni...
sambil dok tengok astro..(tv ni org punya) kahkahkah
aku dok belasah2 punya best...
sekali tgk nasik da nak abeh...
lauk pun da abeh...
memang ngam2 la...
aku bab makan ni mmg bajet2 lauk dgn nasik...
kahkahkah..(tp kdg2 telajak gak)
bila da ujung2 mkn tu...
ada mcm terasa something...
mak aih berapi mulut den...
rupa2nya yg aku dok mkn td sambal cili api...

ni la die penangannye

fuuuyyyyyoooohhhh!!!!
dek kerana lapar n sedapnye...
aku da terabai pantang larang...
mane leh bedal cili api kaw2...
memang sembelit la japgi....
adush.... aku siap berus gigi lpas mkn sbb da xtahan sgt...
ni perut pun da terasa...
aritu nye pun lom abeh...
ni lagi la nak cover yg ni xtau bila lak...
adush...
adush...
adush...