Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

kalo sayang

kalo btul ada lg sayang..
just sayang je la....
watpe nk kusutkan pale dgn masalah2 lampau...
kalo btul sayang....
buangla ego dalam diri tu...
masalah sebenarnya pasangan....
bila xpergi kepada masalah yang 'core' dia tu...
masalahnya... kita ni btul ke sayang pasangan kita....
kalo kita btul2 sayang...
masalah picisan ni boleh ditepis dengan mudah je...
masalah ni aku penah dpt komen dr 'kawan'ku dulu...
now dia pun da menyampah nak layan dah...
dia tanya aku...ang btul2 sayang dia ke??
dia lak btul2 sayang ang ke???
kalo btul dua2 da sayang...
masalah org sekeliling tu bkn sepatutnya jd isu pun...
semuanya dalam diri sendiri....
ntahla... amek pk la masing2 ye...
yg selalu begaduh n clash tu....
lu pkla sendiri....

kahkahkah

2 comments:

SYED NAHAR July 8, 2009 at 12:32 AM  

apa pulak ko ni nak buat luahan perasaan ke? tak pe aku sudi mendengarnya. hurm.. apa kes? ko ni cakap berlapik aku tak paham sangat. hehehe..sudah2 lah tu kita kena pandang ke hadapan, teruskan hidup walau apa beban kesusahan yg kita hadapi. skema tak ayat aku? tapi itulah reality. kan?

azman July 8, 2009 at 4:16 AM  

aku pun dok pk gitu gak...
tapi lebih mudah meluahkan kata2 drpd nk melaksanakannya...
ntahla... aku cakap direct krg, org telebih paham lak... susah la...