Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

kerna sayang???

dah brp ari ek....
aku pun malas nk pk dah...
aku redhakan perpisahan ini....

aku sedar....
kehadiranku selalu menyiksa dirimu....
aku selama ini tidak pernah mampu
untuk menyediakan yang terbaik buatmu....

kau yg ku inginkan menepati naluriku...
sepertimana kau inginkan aku menepati kehendakmu...
kita masing2 sedar....
kita dah berusaha kearah tu...
tapi kita hanyalah insan biasa....
kita xmampu untuk memenuhi kehendak semua...

kuingin kau terima hakikat ini...
segalanya adalah drpd kita sendiri...
xdak kena mengena dgn org lain...
janganlah kau fikirkan yang buruk...
hikmahnya perpisahan ni....
kita masih diberi peluang untuk
perbetulkan diri masing2...
sebelum kita ke alam rumah tangga...
dengan pasangan yang telah ditentukanNya...
sapa tu..??? kita xtaula..
mungkin org yg sama....

xpa lah... Allah itu maha adil....
andai ini perpisahan sementara...
kembalilah kita nanti dgn persediaan yg lebih rapi...
sebab kita da tau selera masing2
begitu juga aku...
akan aku persiapkan diriku sebaeknya...

andai ini perpisahan selamanya...
aku doakan kau bahagia dan berusaha lah...
bahagiakan mereka yang cuba utk bahagiakanmu...

kenangan ......


salam sayang....
semuga kau sentiasa beroleh kasih dan sayang Allah

kahkahkah
wassalam

1 comments:

faizah July 14, 2009 at 5:42 PM  

setiap dugaan dari yang Maha esa dalah dugaan yang menunjukkan dia sayang kepada hambanye.Dia ingin melihat samaada HambaNye sanggup ataupun tidak menharungi dugaan yang diberi ..

**sEbAgAi sEoraNg raKan mAyA bArU SaYa dOakaN waDI dgN dIa akN BaiK Bg MelEnGkApi HidUp Ini**