Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

Ma Lovely PGH

ari ni adalah ari yang bahagia sebenarnye....
ari yang sepatutnye aku bergumbira bersama mereka yang berkenaan....
ari ni dapat melihat, menyentuh, merasa, mendengar, dan menghayati....
keasyikannya bersama ma lovely PGH5594....


setelah sepurnama dia berada di tangan mr Marat....
ari ni aku dapat ia kembali....
ni semua adalah dr desakan keadaan kewangan aku yg memaksa...
maafkan aku ma lovely... aku gadaikanmu sementara...

kusangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari...
ngikutkan ati nak je aku lampirkan disini kisahnye....
tapi demi ukhuwah... aku abaikan ....
biarlah hati dan jiwa ini saja yang menanggung lukanya....
aku terima segala yang ada dengan redha kerna salahku sendiri...
tuhan maha kaya... andai ini takdirnya... apalah daya aku menolak..
aku hanyalah insan yang lemah...
beginilah lazim dunia yang fana....
si miskin akan trus miskin dan ditindas.....
andai PGH ni mampu berkata2....
dimaki hamunnya aku dek kebodohan dan kesempitan aku ni....
maafkan aku PGH....

terima kasih pada maklang....
akanku kenang ayat smsmu td hingga ke akhir hayat...
setelah mcm2 mende bengong yg kalo dipk secara logik...
xsepatutnya aku dilayan sebagaimana layanan yang aku terima darimu....
"hope u amek iktibar. xpela mende da jd. same2la cr duit mane yg nak kena repair"
mcm nk menitis air mata...tp kat kedai mkn....
kehadiranmu sangat dirasai....
tingat plk mcm mana mak pujuk aku bila aku dlm masalah....

"mak, cek xmo crita kat mak bukan maksud mak da xdak makna dlm idup cek,
tapi cukupla dgn masalah2 cek yg sebelom ni jd beban mak,
darah mak naik n mak jadi makin sakit,
penah mak tepon cek kol 3 pg sbb mak xleh lena dgn beban utang cek,
kalo nak dikira, cekla anak plg bedosa sbb buat mak sakit dan betambah sakit,
ni cek nak berubah, cek tau mak sentiasa doakan untuk cek jd org elok,
terima kasih mak, cek akan teruskan berusaha"

ni lah saja luahan hatiku mlm ni....
now aku tgh dok pk, camna nak setel masalah ni....
pkkan jugak jalan semoga pisang yg da byk kali berbuah ni...
akan tumbuh pokok baru dan berbuah dgn lbh baik dan sedap...
sekian....
kahkahkah


bergaye la die sebelah kete idaman die



5 comments:

SYED NAHAR June 22, 2009 at 8:22 PM  

woh...kete ko ke? lawa...suka aku!

WADI June 23, 2009 at 6:10 AM  

ari ni bwk akak2 jkr tu nek keta aku... rindunye kate diorg nek kete aku yg harum semerbak.... bab2 bau ni aku sensitip sket

emy jay June 23, 2009 at 6:26 AM  

i mengandungkan time ne?
xde gamba selepas melahirkan ker?

emy jay June 23, 2009 at 6:36 AM  

jap jap weh..insap kunun..pas ne kalo u buat lagi mende-mende bengong gitu mmg siap la eh..pastu saje la tu buat font sehalus mate u..bia susah nak bace..pastu mls bace..pastu lupe la dgn pisang yg da lebih 10 kali buah tu..buat lagi..mane la i xmeroyan...

WADI June 23, 2009 at 7:09 AM  

la font ni halus ke? xpasan lak... baek la puan, nanti saye tukar ye...