Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

kenapa siri 2

ha ni sambungan neh... meh kita hayati yerrr

lpeas daripada kena tangkap kali pertama... aku xserik pun
aku nangis ari tu je... lepas tu dok dalam minggu depan
aku keluaq pi beli rokok lagi
aku sekarang ni kadang2 je gi PREP
ada 1 ari tu kantoi dgn cikgu rahim kitorg main carom
kahkahkah... hancur bekecai papan carom tu dibuatnya...

pastu setiap apa yang berlaku x penah nak bagi impact yg sgt besar buat diriku..
sampai lah pada 1 hari kitorg pelan nak pukul sorg budak..
ha lupa nk btau... aku kalo takat lempang budak... mmg laju je tangan aku
maybe sbb bdn aku besar n senior diorg xberani lawan kot
so mmg aku lempang je ikut suka...

sambung pasal sorg bdk form 4 ni...
masa ni aku form 5 dah...
bdk2 form 4 mcm kami masa thn lepas la...
xkan xmo tunjuk terrorrist... da jd senior bai..
semnanya aku pun xtau apa salah bdk tu
tapi sebab diorg nak pukul dia... aku pun xkan melepaskan peluang...
biasala dorm aku adalah port rasmi xtvt jenayah di seratas thn tu...

bermula dengan tindakan K.anu gi cekup bdk tu n tarik dia mask dorm
pastu bdk2 ni belasah dia beramai2
aku ni diorg xbg involve sbb aku last kes dah ms tu...
last kes yg kali keberapa pun aku xtau...
syukur hj arbi xbg aku blah masa last kes yg 1st dulu...
ikut ke mak aku, dia nk aku blk dok umah je...
cikgu ni manja sgt dgn anak dia kononnya sampai anak dia jd jahat...
kalo dok umah aku rasa x jd gini...
salah sket... mau x kna terajang dgn abang aku...
aku cilok duit pak aku pun dekat nk biol dia lempang aku

sambung kes belasah budak td
bdk tu da nak blah sbb da xleh tahan...
membe aku still dok bantai lagi...
aku ni dgn xleh tahannya aku pun bgn dr katil
aku bg kaw2nye kat atas tengkuk dia...
trus dia jatuh menyembah bumi....

pastu diorg ni dgn muka xbersalah pun antaq la dia blk dorm dia...
tetibe aku dengar bising2 kat luar...
bdk2 form 4 kluar n pgl cikgu midah sbb mamat yg kna ni muntah darah kot...
mamat ni masuk trus ICU...
mak aih... esok tu aku la manusia pertama yang dipanggil ke bilik cikgu HEM...
bestnye jd hero tym tu....

aku bantai last skali aku lak manusia 1st kena panggil
korg tgkla betapa aku ni suspect utama kejadian...
prejudis cikgu2 terhadap aku tym tu watkan aku jd smakin menggila...
ni salah 1 faktor je... yg penting cikgu2 adalah yang terbaek bagiku skrg...
terima kasih cikgu....

kesan dari tindakan aku... bdk tu hampir paralise....
sbb tulang tengkuk dia jd camna ntah...
kat tempat aku bedal tu adalah urat saraf yang dipanggil medula oblongata...
kena situ silap2 bdk tu blh jd cacat selamanya...
tapi masa disampuk setan tu mana la ada aku pk....

aku blk umah 2 minggu... cikgu x bg kitorg dtg sekolah...
kononnya bdk2 form 4 da contact gangster taiping nak taruk blk kami form 5
blk kampung... pak aku rilek je...
tapi ari pak aku xdak kat umah aku bantai isap rokok
kantoi dgn abg aku....
menyembah bumi gak aku dibantai....
aku kna quarantin...
pak aku malu dgn perangai aku....
xabeh2 dgn masalah disiplin...
aku pun kononnya sedar sket la masa tu...
lagipun tym tu da bln 4....
da nak spm...
so pak aku x toucher aku sangat....

errmmm.... ada lagi nak citer psl ni...
tapi mcm biase la....
'bergenang air mata ini' (irama ukays)
next tym k....
c ya



3 comments:

aramisz ``^_^ June 21, 2009 at 5:13 PM  

ngeri @_@

Anonymous June 21, 2009 at 5:53 PM  

ceh..toucher ke torture?

woh cite zaman jahiliyah ke ni..suka aku baca. tapi kurang nama watak disebut. just nama k-anu...teruskan menulis..

WADI June 22, 2009 at 9:22 AM  

aku kalo blh xnak sebut2 sgt kejahatan org lain.... biaqla aku sorg ja yg nampak jahat.... alhamdulillah, k.anu kini seorang usahawan baja organik....