Unclassified_Page

this is unclassified... do not leave this page until u read it... or u'll have a short life... kahkahkah... no lah la.. just kidding

kenapa siri 1

nak diceritakan sejarah perjalanan hidupku rasanya xprelu la
aku dilahirkan dalam keluarga yang sederhana
ayahku seorang pesawah, makku plk xkeje sbb anak diorg ramai, xdak yg nak jaga
aku belajar pandai maybe sbb usul keturunanku orang-orang bijak kot

aku masuk ke seratas 1997 tingkatan 1
masa tu aku gembira gila sedih pun ada sebab aku kna dok jauh pada mak
aku ni anak manja, kalo kena marah aku nangis je
kalo x nangis aku merajuk
tapi adik aku nye rajuk lagi kaw2nye....
sbb dia penah bakar kelambu nak bunuh diri...kahkahkah

dalam diri aku ni sentiasa ada semangat untuk mencuba
pada aku... kalo aku x cuba aku sampai bila pun xkan tau apa yang org rasa
so setiap mende yang ada dalam dunia ni aku nak cuba
masa di sekolah... aku dok tengok senior2 isap rokok...
so dlm hati da tekad.. stat form3 aku pun isap la rokok
masa tu aku da nak masuk level senior, so aku blh la jadi raja

1st tym kantoi isap rokok, kena taruk kaw2nye...
dari 1 blk ke 1 blk aku kena 'tabuh'
melelong jugakla aku balik bilik aku...
tapi aku x repot pun kat cikgu sebab aku mcm rasa aku bersalah
tapi aku ni jenis yang x penah nak amik iktibar
so aku truskanla dengan xtvt menjahanamkan paru2 aku tu

naek form4, aku da mula nak fly....
sebab rokok aku da nak kena cr stok
aku da jd perokok tegar
rasanya nafasku lebih kuat bau berbanding cikgu mat ros...
aku siap bangga lagi kalo ada orang tegur bau kuat sbb konon aku hero la
masa form 4, aku kantoi dengan cikgu aziz..
cikgu ni bengan kat aku sbb aku x suka dia...
aku siap tukar kelas n aliran pilihan sbb aku xmo dok kelas dia
nasib baek ada peluang untuk masuk blk teknikal... kalo x aku jd doktor haiwan la skrg

kantoi 1st ni lpas aku blk dr kampung
atuk aku meninggal... aku balik kg lama gak...
masa balik tu, aku blk dgn arwah pojie....
jln kat tepi turf, ada cikgu bakhtiar dok ajar bdk2 main hoki...
nasib baek dia x bukak beg aku masa tu.. wpun ada cita2 dia nak wat gitu...
kalo dia bukak... jahanamla LM aku 3 kotak

minggu depan mak ayah aku mai sekolah...
aku kantoi dengan cikgu aziz isap rokok sambil main terup...
masa tu aku nangis macam mati mak....
aku rasa besalah gila...
mak aku ibu yang tabah... dia masih tetap mendoakan kebahgiaan
dia mintak aku berubah... dia bagi selai kain pelikat tok wan,
kata dia supaya semangat tokwan yang baik tu lekat kat aku...
errmmm...

next tym la sambung weh....
"bergenang air mata ini"(dalam irama lagu ukays)

4 comments:

HasanahNordin June 13, 2009 at 12:27 AM  

adik ang contoh pepatah melayu yang terbaik "marah kan orang..kelambu dibakar.."

WADI June 13, 2009 at 12:46 AM  

kahkahkah... mmemang nevres ms tu... seb baek x tebakar rumah... gilos btul

Anonymous June 14, 2009 at 7:50 AM  

leh wat novel ar...hehehe

WADI June 14, 2009 at 8:50 AM  

lpas bln ni kluaq la novel tu... tgu tau...